hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم| بررسی راهکار یک شرکت دانش بنیان برای رفع آلودگی ذرت های تراریخته

قم| بررسی راهکار یک شرکت دانش بنیان برای رفع آلودگی ذرت های تراریخته

رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: برای حل مسئله ذرت های آلوده راهکارهای مختلفی اندیشیده شد که درنهایت یک شرکت دانش بنیان طرحی ارائه کرده که در حال بررسی هستیم.

به گزارش رویداد ایران،دکتر سید حسن اخوان علوی در نخستین همایش تخصصی امنیت کسب و کار، پیشگیری حقوقی که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، با اشاره به مسئله ذرت های آلوده، اظهار کرد: این بار 140 هزار تنی ذرت در سطح کشور توزیع نشده و در انبارهای بندرامام خمینی (ره) نگهداری می شود تا مسوولان بتوانند تصمیم مناسبی نسبت به آن اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه راهکارهای مختلفی مانند انتقال این ذرت ها به کشور ثالث و یا امحاء آن اندیشیده شد و در نهایت هریک از این راهکارها با موانعی مواجه شد، تصریح  کرد: برای حل این مسئله، یک شرکت دانش بنیان و فناوری راهکاری ارائه کرده است اما باید در مرحله نخست کارآمدی خود را نشان دهد.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم ادامه داد: در این راستا باید مقدماتی انجام شود که در مرحله نخست و آزمایش های اولیه جواب مثبت گرفتیم که امیدواریم به زودی نتایج شایسته ای نسبت به این موضوع بگیریم.

وی با بیان اینکه برنامه ای که برای ذرت های آلوده از سوی دانشمندان ما اندیشیده شده است از برنامه های فناوری سخت پارک علم و فناوری محسوب می شود،عنوان کرد: محصول فناور حقوقی ایمن سازی حقوقی با ال پی نیز از برنامه های فناوری نرم پارک علم و فناوری محسوب می شود.

اخوان علوی تاکید کرد: پارک علم و فناوری قرار است 50 درصد از ظرفیت های خود را به فناوری های نرم و هویت ساز تخصیص دهد تا محصولات فناورانه مورد استفاده عموم و استارت آپ ها قرار بگیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد